17 Nisan 2013 Çarşamba

Egzersiz Zamanı : Leslie ile Yürüyüş


Eğer benim gibi uzun süredir spor yapmıyorsanız,  muhtemelen egzersiz yapmaya başlamak gözünüzü korkutuyordur. 
Ama bir gerçek var ki bir şekilde başladıktan sonra gerisi geliyor ve sonrasında tek hissettiğiniz "saf mutluluk" oluyor. Açıkçası ben uzun süre düzenli spor yapıp sonrasında bıraktığım için vücudum şu an puding kıvamında bu nedenle bir an evvel yeniden harekete geçmem gerekiyor. Başlangıç için Leslie Sansone'un yürüyüş programı benim için ideal. Çünkü oram buram tutulup ara verdiğim an bir daha egzersiz yapmaya dönemiyorum. 
Yarından itibaren regl dönemimin bitişini kutlayarak dönüşümlü olarak aşağıdaki egzersizleri yapmaya başlayacağım. Bazılarınız için babaanne işi gibi gelebilir ama emin olun bu hareketleri düzenli yaptığınızda etkisini görüyorsunuz. Ayrıca hareketlerin kolay olduğuna bakmayın sonra ertesi gün yataktan kalkamazsınız. Başlangıç olarak 1 mil ya da 2 mil yapabilirsiniz. Leslie sansone'un yürüyüş programının güzelliği istediğin zaman istediğin kadar yürüme özgürlüğü tanıyor olması. Mesela ben pilates yaparken ısınma hareketi olarak 1 mil yürüyordum.




Videoları daha iyi kaliteden izlemek isterseniz bana fitgunluk@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz. 

Evde egzersiz konusunda yeni önerilerle karşınızda olacağım :)

Sevgiler...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder