10 Nisan 2013 Çarşamba

Yeni Hayat : Gazlı - Şekerli içeceklerden arınma!


Yemeğin yanında buz gibi bir Coca Cola! Yaz mevsimi de yaklaşırken ne kadar güzel gider değil mi? 

Üniversite yıllarımda günde yaklaşık 2 lt'ye yakın kola içen ben deniz her geçen gün daha da bağımlısı olduğumu görünce ve o dönemde düzenli olarak spor yapmaya başladığımdan dolayı tam da retro Coca Cola reklamlarındaki kadınlar gibi incecik bele sahip olmak için hayatımdan tamamen çıkarmıştım. 

Bu adım işe yaramış mıydı? 

Elbette.

Evet şu an belimin etrafında kamyon tekerinden hallice bir can simidi olabilir. Demek ki hayatımda bir şeyleri yanlış yapıyorum. 

Bu blogla birlikte aslında daha düzgün beslenmek için elimden geleni yapacağımdan bahsetmiştim. İşte bu yüzden şimdi icraat zamanı. Kendimi yıldırmamak için her hafta hayatımdan bana zararı olan bir besin grubunu çıkaracağım. 

Benim için en kolayı sanki gazlı içecekler olacak.

Yaklaşık 6 aydır evimize hazır meyve suları girmiyor. Kola-gazoz türü içecekleri çok nadir alıyoruz. Genel olarak ayran içmeyi tercih ediyoruz. 

Ama sanırım beni mahveden iş yerindeki menülere dahil olan kola vb. içecekler. Artık diyet de olsa hiç bir türünü içmiyorum arkadaşım. 

Bundan sonra böyle...

Hem bol bol su içmek serbest nasılsa ^_^ 

Yakında daha sağlıklı içecek tariflerimi sizlerle paylaşmaya başlayacağım. Ama önce lezzet denemeleri yapmam gerekiyor. 

Segiler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder